ads

Edukacja matematyczna-metodą Edyty Gruszczyk Kolczyńskiej

Edukacja matematyczna-metodą Edyty Gruszczyk Kolczyńskiej

   Edukacja matematyczna metodą Edyty Gruszczyk Kolczyńskiej- Matematyka dziecięca to koncepcja wspierania rozwoju psychicznego dzieci wraz z edukacją matematyczną realizowaną w celu zapewnienia im sukcesu w nauce.>>KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​WIĘCEJ POWIĄZANYCH KSIĄŻEK I ARTYKUŁY 

Edukacja matematyczna-metodą Edyty Gruszczyk Kolczyńskiej
Edukacja matematyczna-metodą Edyty Gruszczyk Kolczyńskiej


  • Liczba stron : 46
  • Autor : Justyna malek
  • Edytor : Gruszczyk Kolczyńska









Więcej o książce

   …Orientacja przestrzenna : to kształtujące umiejętności, które pozwalają dziecku dobrze orientować się w przestrzeni i swobodnie rozmawiać o tym, co jest wokół niego.
   1) Rozumienie przestrzeni/2) Kształtowanie schematu swojego ciała/3) Rozwijanie zdolności do przyjmowania własnego punktu widzenia

Rozumienie przestrzeni : Istotą wspierania rozwoju jest mądrze zorganizowany proces uczenia się dzieci. Najważniejsze są osobiste doświadczenia, elementy składowe dziecka, z których umysł dziecka tworzy koncepcje i umiejętności.
Zrozumienie przestrzeni Badanie przestrzeni zaczyna się od świadomości własnego ciała, od krystalizacji samego siebie.
   Po pierwsze, dziecko kształtuje to uczucie - to ja, wyglądam tak, mam swoje imię, znam nazwy części mojego ciała. Taka świadomość pozwala spojrzeć na środowisko z twojego punktu widzenia, tj. Dziecko jest świadome faktu, że coś jest przed nim lub za nim, nad nim lub pod nim.
   Kształtowanie orientacji przestrzennej jest ważne, ponieważ pozwala dziecku lepiej zrozumieć swoje otoczenie i bardziej efektywnie w nim funkcjonować. Należy pamiętać, że dziecko uczy się przestrzeni poprzez własny ruch, obserwując ją, czując i nazywając własne doświadczenia.
Kształtowanie schematu ciała : Ćwiczenia koncentrujące się na kształtowaniu schematu ciała:
  • moja głowa - mogę nazwać jej części i wiem, co one oznaczają
  • dłonie mam twarze - potrafię nazwać ich części i wiem, co wyrażają te gesty
  • moje nogi - mogę nazwać ich części i wiem, że moje nogi też mówią (chodzą)
  • mój tors - mogę wymienić jego części
  • zagadki ruchowe - pantomima (ich zadaniem jest zwiększenie czasu koncentracji uwagi)
  • rysując się, mama, tata ... dyktando nauczyciele.

Powiązana strona





Prześlij komentarz

0 Komentarze